O Nas

Orły z Podlasia to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, która została powołana 27 maja 2008r. Prowadzimy działalność na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000305960, z przeważającą działalnością PKD 8559B (pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane) oraz z pozostałą działalnością PKD 55 (zakwaterowanie), 56 (działalność usługowa związana z wyżywieniem), 79.1 (działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki), 49.39 (pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany), 79.9 (pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane), 53.20 (pozostała działalność pocztowa i kurierska), 85 (edukacja), 93 (działalność sportowa, rozrywkowa i rekreacyjna), 96.09Z (pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana). Od początku swojej działalności kładziemy nacisk na propagowanie zdrowego, aktywnego i wartościowego wypoczynku na łonie natury oraz rozwój turystyki, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów stale podnosząc jakość usług.

Orły z Podlasia spółka z o.o. działa na kilku płaszczyznach.

Prowadzimy usługi transportowe (przewozu osób, rzeczy, kajaków i rowerów), stawiając w swoich działaniach na profesjonalizm, bezpieczeństwo i komfort. Posiadamy licencję na przewozy krajowe i zagraniczne. Przejechaliśmy tysiące kilometrów, odwiedziliśmy kilkadziesiąt miast i miejscowości w Polsce i w Europie. Z naszych usług korzystają dzieci, młodzież oraz dorośli, wyjeżdżając na pielgrzymki, wycieczki krajoznawcze, wakacje czy różnego rodzaju wyjazdy okolicznościowe.

Jako pierwsi w naszej okolicy (na początku swojej działalności w Sokołowie Podlaskim, a obecnie w Drohiczynie), zapoczątkowaliśmy turystykę kajakową. Posiadamy nowoczesne i wygodne kajaki, spełniające oczekiwania nawet bardzo wymagających kajakarzy. Każdy kto chociaż raz pływał kajakiem potwierdzi, że świat z wysokości kajaka wygląda inaczej i ma swój urok. Od rozpoczęcia naszej działalności zorganizowaliśmy kilkaset spływów kajakowych na rzekach w całej Polsce. Pływaliśmy m.in. na takich rzeka jak: Wisła, Biała Przemsza, Marycha, Biebrza, Drzewiczka, Włodawka, Narew, Nurzec, Brok, Rawka, Dunajec, Dajna, Utrata, Nida, Bzura, Brda, Liswarta, Wda, Obra, Noteć, Narewka, Szkło, Sapina, Chodełka, Omulew, Tyśmienica, Tanew, Pisa, Radunia, Wieprz, Warta, Czarna Maleniecka, Bystrzyca, Odra, Pilica, San, Liwiec, Prosna, Marózka, Netta, Świder, Rządza, Rospuda, Czarna Hańcza oraz na Jeziorze Niegocin, Jeziorze Białym, Czorsztyńskim, Kanale Augustowskim, Pojezierzu Mazurskim. Oprócz kajaków posiadamy także wypożyczalnię rowerów – idealnego środka transportu do aktywnego relaksu na łonie przyrody. Wycieczka rowerowa to dobry sposób na zwiedzanie Drohiczyna oraz jego okolic.

W 2014 roku został wybudowany Park Linowy w Broku, który jest doskonałym miejscem do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu z odrobiną adrenaliny. Park Linowy to wysokościowy system platform i przeszkód zainstalowanych między drzewami. Trasy zostały zaprojektowane w taki sposób, aby wszystkie osoby korzystające z parku niezależnie od posiadanej sprawności fizycznej, mogły przejść całą trasę ciesząc się niezwykłą przygodą. Dorośli, młodzież i dzieci – każdy kto lubi odpoczywać aktywnie znajdzie coś dla siebie. Więcej na www.parklinowywbroku.pl

Od 2014 roku posiadamy wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych i prowadzimy biuro pielgrzymkowo – turystyczne Pielgrzymuj.pl. Głównym celem, który sobie stawiamy jest pokazanie najważniejszych miejsc pielgrzymkowych Polski, Europy i całego świata. Organizujemy wyjazdy m.in. do Włoch, Ziemi Świętej, Medjugorje, Fatimy, Sanktuariów Maryjnych Europy. Pielgrzymka bowiem to nie tylko podróż do jakiegoś miejsca na mapie, to także droga w głąb samego siebie. Nasza oferta skierowana jest do firm, stowarzyszeń, szkół, parafii, grup zorganizowanych, a także do klientów indywidualnych w każdym wieku. Stworzymy program na życzenie klienta.

Od roku 2018 prowadzimy Punkt Obsługi Ruchu Turystycznego w Drohiczynie – PORT nad Bugiem.  Operacja została dofinansowana w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. PORT oferuje: wycieczki 4 pojazdami elektrycznymi wolnobieżnymi, zwiedzanie Drohiczyna z audioprzewodnikiem, wypożyczanie rowerów, kajaków; paintball laserowy oraz gry plenerowe. Jesteśmy pierwszą firmą oferującą na naszym terenie wycieczki pojazdami elektrycznymi, które poprzez brak emisji spalin są przyjazne dla środowiska. Naszym celem było stworzenie profesjonalnego punktu kompleksowej obsługi ruchu turystycznego na terenie miasta i gminy Drohiczyn oraz zwiększenie ruchu turystycznego w Drohiczynie i jego okolicy. Chcieliśmy tym samym ułatwić turystom i mieszkańcom, poznanie tego pięknego miasta. Podczas m.in. 40-minutowej wycieczki pojazdem elektrycznym tzw. meleksem można poznać historię miasta oraz zobaczyć 13 najważniejszych i wartych zobaczenia punktów w Drohiczynie.

Odpowiadając na potrzeby turystów, coraz liczniej odwiedzających Drohiczyn otworzyliśmy w 2021 roku pierwszą w mieście kawiarnię „Za Bramą”, gdzie każdy kto odwiedzi Drohiczyn będzie mógł napić się kawy, herbaty i zjeść coś słodkiego.